1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Πριν αρχίσετε την περιήγηση στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια (π.χ. παραγγελία), θα πρέπει να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Περιέχουν σημαντικές πληροφορίες που ορίζουν τη χρήση της ιστοσελίδας καθώς και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σας.
Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κατωτέρω όρους και προϋποθέσεις καθώς, κάνοντας χρήση των υπηρεσιών ως επισκέπτης, χρήστης, πελάτης κλπ., θεωρείται ότι συναινείτε και αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους κατωτέρω όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε θα πρέπει με ευθύνη του να διακόψει την επίσκεψη και τη χρήση του ιστότοπου.

2. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ – ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Η σελίδα Παράσχου έχει λάβει κάθε δυνατόν μέτρο ώστε οι πληροφορίες, τα τεχνικά χαρακτηριστικά, οι φωτογραφίες, οι προσφερόμενες τιμές και κάθε άλλη εγγραφή στο www.parashou.gr να ανταποκρίνονται πλήρως και με ακρίβεια στην πραγματικότητα και την τρέχουσα νομοθεσία. Το περιεχόμενο, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου αναγράφονται προσεκτικά σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέγονται από τους αντίστοιχους προμηθευτές/κατασκευαστές. Παρ’ όλα αυτά, στα πλαίσια της καλής πίστης, η Παράσχου δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα, σφάλμα ή παραδρομή προέκυψε ή θα προκύψει κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων. Η Παράσχου διατηρεί το δικαίωμα να προβαίνει σε διόρθωση, τροποποίηση, βελτίωση ή αναθεώρηση οποιουδήποτε σφάλματος, παραδρομής ή ελλειμματικότητας των ως άνω καταχωρήσεων ή των όρων χρήσης, των προϋποθέσεων και των σχετικών συμβάσεων, οποτεδήποτε αντιληφθεί την αναγκαιότητα σχετικά. Η οριστικοποίηση της παραγγελίας υλοποιείται μόνο μετά την αποστολή επιβεβαιωτικού e-mail ή επιβεβαίωσης μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας.

3. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
H σελίδα Παράσχου προσπαθεί να έχει συνεχώς ενημερωμένη την διαθεσιμότητα των προϊόντων της και των προσφορών της, την οποία όμως δεν εγγυάται καθώς μεταβάλλεται συνεχώς από τη συνεχόμενη ροή καταχώρησης των παραγγελιών. Η Παράσχου, εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών που καταχώρησαν την παραγγελία τους στη σελίδα, στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος, της πιθανής ημερομηνίας παράδοσης και της πρότασης εναλλακτικής παραγγελίας στην περίπτωση κατάργησης του προϊόντος ή μεγάλης προβλεπόμενης καθυστέρησης στην παράδοση του.

4. ΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Η σελίδα Παράσχου δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Οι σύνδεσμοι (links) που περιλαμβάνονται στο www.parashou.gr, οδηγούν για τη διευκόλυνση της χρήσης σε σελίδες του καταστήματος ή σε ιστοσελίδες τρίτων παρόχων, επιχειρήσεων κ.λ.π. Οι συσχετιζόμενες αυτές ιστοσελίδες δεν βρίσκονται υπό τον έλεγχο ή την έγκριση της Παράσχου ούτε είναι υποχρεωτική η χρήση τους και ουδεμία ευθύνη φέρει η Παράσχου για τα περιεχόμενα και την ενημερότητα των συσχετιζόμενων ιστοσελίδων.
Η Παράσχου δεν ευθύνεται για τις εκπομπές του διαδικτύου ή για την οιασδήποτε μορφής μετάδοση που λαμβάνεται από οποιαδήποτε δική της ή συνδεδεμένη ιστοσελίδα. Η Παράσχου δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης έναντι των πελατών/ χρηστών για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία. Σε καμία περίπτωση η Παράσχου δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

5. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ
Όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται από την Παράσχου, συμπεριλαμβανομένων και των διακριτικών τίτλων, λογότυπων, σημάτων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Παράσχου ή τρίτων και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού. Σε κάθε περίπτωση, η εμφάνιση και έκθεση τους στο www.parashou.gr δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

6. ΕΥΘΥΝΗ ΧΡΗΣΤΗ
Οι χρήστες της ιστοσελίδας www.parashou.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα για:

> αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιοδήποτε λόγο, προκαλεί παράνομη προσβολή και βλάβη στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ ή σε οποιονδήποτε τρίτο είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου,

> αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας κ.λπ.,

> αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας),

> αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων,

> αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό τη διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών,

> ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων,

> παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο,

> συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.

7. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

8. NEWSLETTERS – ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ
Τα newsletters τα οποία ο επισκέπτης/χρήστης των υπηρεσιών του ιστότοπου λαμβάνει με την εγγραφή του εξ’ ελευθεριότητάς του στις λίστες παραληπτών (mailing lists) αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας και ως εκ τούτου προστατεύονται από της σχετικές διατάξεις της ελληνικής νομοθεσίας και των διεθνών συμβάσεων. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα μη εγγραφής κάποιου προσώπου στις λίστες παραληπτών ή και της διαγραφής του από αυτές. Η Εταιρεία μπορεί να διατηρεί αρχείο με τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των παραληπτών για την αποστολή και άλλων μηνυμάτων ενημερωτικού ή οικονομικού χαρακτήρα πέρα από τα newsletters εκτός αν ο παραλήπτης δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο.

Η σελίδα www.parashou.gr δεν ευθύνεται αν τα newsletters δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISPs (Internet Service Providers) για την παράδοση τους. Τα newsletters μπορεί να καταλήξουν στο φάκελο «Ανεπιθύμητη Αλληλογραφία». Σε περίπτωση που ο χρήστης επιθυμεί να μην λαμβάνει πλέον ενημερωτικά newsletters ή επιθυμεί να διαγραφεί συνολικά από το σύστημα αποστολής ενημερωτικών δελτίων του ιστότοπου, μπορεί να ενημερώσει την Εταιρεία χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας του ιστότοπου ή μέσω του αντίστοιχου συνδέσμου που εμφανίζεται στα ενημερωτικά emails που λαμβάνει. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί πάροχο (3rd party company) για την αναγνώριση (tracking) των παραληπτών των newsletters. Δεν παραδίδει σε τρίτους πληροφορίες σχετικά με όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας ή άλλα προσωπικά δεδομένα.

9. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Ο επισκέπτης μπορεί να χρησιμοποιήσει τις κατηγορίες που βρίσκονται στο κεντρικό MENU του ιστότοπου, να πλοηγηθεί σε αυτές και να βρει το προϊόν που ψάχνει. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει την λειτουργία αναζήτησης προϊόντων μέσω της οποίας μπορεί να βρει προϊόντα βάσει όρων αναζήτησης. Στη συνέχεια μπορεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία, προκειμένου να λάβει περισσότερες πληροφορίες και να εκτελέσει την παραγγελία που επιθυμεί.

Για να ολοκληρώσει την καταχώρηση της παραγγελίας του, ο χρήστης έχει τις επιλογές:

(α) να αποστείλει μήνυμα από την πλατφόρμα επικοινωνίας της σελίδας

(β) να αποστείλει email από την προσωπική του/της ηλεκτρονική διεύθυνση μηνυμάτων

(γ) να τηλεφωνήσει στην εταιρεία προκειμένου να ολοκληρώσει την παραγγελία

10. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
Το ηλεκτρονικό κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες ή και να διακόψει την παροχή αυτών προσωρινά ή μόνιμα, με ή δίχως προειδοποίηση. Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος, θεωρείται ότι έχει αποδεχτεί ανεπιφύλακτα τους, παρόντες όρους χρήσεως και αναγνωρίζει ανεπιφύλακτα ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν φέρει ευθύνη απέναντι στον πελάτη για οποιαδήποτε τροποποίηση, αναβολή ή διακοπή παροχής της υπηρεσίας.